Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πολλαπλά οφέλη καθώς θα είναι σε θέση να:
- να κατανοούν τη δυναμική των ψηφιακών αγορών
- να εξοικειωθούν με τις κύριες μεθόδους, πρακτικές και εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ,
- να γνωρίζουν τους δείκτες και τα βασικά εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας των ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ (web metrics & analytics)
- να έχουν το πλαίσιο για να εντάσσουν τις διάφορες ενέργειες και μέσα ψηφιακού μάρκετινγκ σε μια στρατηγική μάρκετινγκ (marketing plan)
- να γνωρίζουν τους τρόπους και τις πηγές ώστε να ενημερώνονται και να παρακολουθούν διαρκώς τις πιο πάνω τάσεις, στοιχεία και πληροφορίες.
με μια ματια!
- Ενότητες 7
- Σημειώσεις Ναι
- Διάρκεια 200 ώρες
- Μήνες 2
- Γλώσσα Ελληνική
- Μέθοδος Blended
- Πιστοποίηση Ναι
- Βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα νια ενημερωτικές ιστοσελίδες
- SWOT ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος
- Έρευνα αγοράς
- Πλάνο μάρκετινγκ, προβολή, τιμολόγηση, υπηρεσίες, διανομή, διαδικασίες
- Στόχος και στρατηγική επικοινωνίας μέσα από τα Social Media
- Τρόποι αύξησης Followers στα Social Media
- Τακτικό πλάνο επικοινωνίας μέσα από τα Social Media
Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται συνολικά σε 200 διδακτικές ώρες
Το εκπαιδευτικό επίδομα αντιστοιχεί σε 1000€ (5 €/ώρα).
SmartSchools
K.Δ.Β.Μ
Τα SmartSchools είναι Κέντρα Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου της υψηλότερης βαθμίδας πιστοποιημένων εκπαιδευτικών δομών του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (Υπ Παιδείας).
- 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας
- Υλοποίηση άνω των 1.000.000 ανθρωποωρών κατάρτισης
- Περισσότεροι από 12.000 εκπαιδευόμενοι σε επιδοτούμενα και αυτοχρηματοδοτούμενα προγράμματα
- Πιστοπoίηση ISO 9001 και ISO 27001